woensdag 13 februari 2013

H&M Order

Ik ben dol op de H&M! Op de webshop wel te verstaan, want in de winkel zelf kan ik eigenlijk nooit iets leuks vinden. Terwijl ik op internet altijd veel te veel leuke dingen zie! Deze keer heb ik eens rond gekeken in de Sale, en heb ik 4 leuke dingen op de kop getikt. Het is natuurlijk nog even wachten hoe ze staan maar ik ben ontzettend nieuwsgierig! 



Ik heb ontzettend mijn best moeten doen om niet heel mijn winkelmandje vol te laden. In eerste instantie was dat wel het geval. Maar ik was blijkbaar niet de enige die aan het shoppen was, want een aantal dingen werden voor mijn neus weg gekaapt door anderen en waren ineens uitverkocht. Jammer, maar waarschijnlijk wel het beste voor mijn portomonee! 
Als eerste was ik al een tijdje opzoek naar een blousje, niet dat ik zelf nou zo'n blousjes mens ben, maar ik weet hoe leuk mijn vriend die altijd vind staan. En toen kwam ik het blousje links boven tegen. Ik vond hem enorm schattig met het 'hoe noem je dat eigenlijk?' patroontje bij de knoopjes. Het leek me leuk om het schattige te combineren met iets stoerders vandaar de nep leren broek. 


De andere top is echt iets voor mij. Het is een type shirt wat ik heel veel draag, zitten over het algemeen lekker en staan leuk! De jeans is ook simpel, een skinny in donker blauw. Ik ben benieuwd of alles past en hoe het staat. Zodra alles er is zal ik een outfit foto'tje maken! 
Bestellen jullie vaak bij H&M?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

The Makeup Menu Copyright 2012