vrijdag 15 februari 2013

Christina Aguilera By Night


Ik ben dol op parfum, ik hou namelijk van lekkere geurtjes. Geurkaarsen, oliebrandertjes ik vind het allemaal geweldig. Niets is mij te gek, als het maar lekker ruikt. En toen viel mijn oog op het leuke parfum flesje van Christina Aguilera. Ik rook aan de tester en ik was meteen verkocht! Wat een heerlijke geur is dit! Zoet en fruitig precies waar ik van hou!


Ten eerste even props voor Christina herself, want wat is het flesje geweldig leuk! De bloemetjes geven me echt het vrouwelijke gevoel en het zwarte roosje rond de dop maakt het helemaal af! De parfum zelf  Ik heb gekozen voor 15 ml omdat ik nog genoeg parfum heb, en vind het zonde om deze straks niet meer te gebruiken.


De geur staat voor sensualiteit en vrouwelijkheid, en is bedoeld om vrouwen net dat beetje extra zelfvertrouwen te geven om helemaal zichzelf te zijn. Goede insteek dus, want wie wil er nou niet vrouwelijk en sensueel zijn?

What is it in us that makes us feel the need to keep pretending... we gotta let ourselves be. Christina Aguilera


De geurnoten zijn heel fruitig en vrouwelijk. Wel wat aan de zoete kant dus daar moet je van houden.
  • top : mandarijn, rode appel en fresia met een vleugje amandel
  • hart : zoete vanillebloem, perzik en meibloesem
  • basis : amber en zwarte vanille



  • De lijn is erg uitgebreid, zo heb je 3 formaten parfum, een douchegel, een bodylotion en een deodarant. De prijzen vind ik goed te doen. Zeker als je niet al teveel wilt besteden aan een parfum is het een aanrader!
  • eau de parfum 15 ml EUR 17,00
  • eau de parfum 30 ml EUR 25,00
  • eau de parfum 50 ml EUR 35,00
  • douchegel 200 ml EUR 14,00
  • bodylotion 200 ml EUR 15,00
  • deospray 150 ml EUR 13,00
  • Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

     

    The Makeup Menu Copyright 2012