maandag 18 februari 2013

Poetsen


Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het wel poetsen. Als ik maar eenmaal bezig ben valt het vaak wel mee, maar ik ben een ongelofelijke rommelkont. Gooi alles altijd overal neer. En ben te lui om er vervolgens aan te beginnen. Echt Beauty gerelateerd is het natuurlijk niet, dit artikel. Maar ik ga er toch wat over schrijven!



 

Ik woon inmiddels al een half jaar op kamers, ik bezit nu 1 kamer waar ik woon. En waar ik een groot deel van mijn week spendeer. Maar nu mag ik er een kamer bij nemen van mijn huisbaas. Dus ik heb straks 2 kamers. Dit vind ik echt enorm fijn. Nu deed ik namelijk alles op mijn slaapkamer. Als er vrienden kwamen zaten we daar, mijn eerste date vond plaats op mijn slaapkamer. (Nee dit was geen tactiek) En echt fijn vond ik dat allemaal niet. Ik wilde graag een meer huiselijk idee. En dat gaat nu gebeuren. Een voorwaarde die ik daarbij wel aan mezelf stelde is dat ik mijn slaapkamer 'af' maak en dat ik het netjes houd. Tuurlijk het mag best af en toe, ooit, soms, een rommeltje zijn. Ik ben ook maar een mens. Maar in principe wil ik het netjes houden. Dus ging ik op zoek naar een plan.

 
Op Masha's persoonlijke blog vond ik het volgende artikel. Met de 30 minuten techniek. Iedere dag zet je de timer op 30 minuten, of iets minder als je in een kleinere ruimte woont natuurlijk. En ga je non stop poetsen en opruimen. 30 minuten heeft iedereen wel vrij in zijn dag. Of dit gaat werken voor mij weet ik niet. Want zoals ik net al zei heb ik de meeste moeite met het beginnen er aan. Als ik eenmaal bezig ben kan ik met gemak de hele middag alles brand schoon poetsen, is alles opgeruimd, en zijn al mijn kasten uitgemest. En toch ga ik het komende tijd proberen. Want als het zich niet op stapelt is het mischien juist wel makkelijker om te beginnen? We gaan het zien. 



Over een tijdje zal ik een artikel plaatsen met hoe het me af gaat. Of ik het vol houd, doe ik het nog steeds. Werkt het? Ik zal deze als een extra artikel doen dus niet op een maandag, woensdag of vrijdag zodat jullie ook gewoon een beauty artikel online zien. 
Vinden jullie het trouwens leuk om meer te weten over hoe ik mijn nieuwe kamer ga decoraten? Zouden jullie daar graag een artikel over zien? 
bron afb: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

The Makeup Menu Copyright 2012