maandag 25 februari 2013

Tag: Before I Die

Je zal wel denken, is ze nu al getagged? De site staat nog geen 2 dagen online!? Vrees niet ik ben nog niet getagged. Maar toen ik deze voorbij zag komen op verschillende sites leek het me een simpele en leuke manier om jullie wat meer over mezelf te laten weten. Ik vind het altijd super intressant om te kijken wie er nou eigenlijk achter een blog zit. Daarom dus deze tag, Before I Die. De bedoeling is dat je op weheartit.com 5 afbeeldingen zoekt met dingen die je gedaan wil hebben voor je dood gaat. Nou bij 5 kon ik het helaas niet houden, ik wil nog zo veel doen! Kijk mee naar mijn priority list.
Be happy tsja wie wil dat nou niet. Voor mij zit hier echter toch nog wel wat achter. In mijn leven is al zoveel gebeurt dat ik ook veel mensen heb gezien die echt ongelukkig waren. Die nergens meer plezier in konden beleven. Met deze afbeelding bedoel ik niet alleen dat ik zelf gelukkig wil zijn, maar dat ik ook mensen gelukkig wil maken. Al is het maar voor een dag.
Travel the world Ik ben een echte vakantieganger, ik ben er dol op. Ik heb niet zoveel met Nederland. Ik ben iemand die graag dingen wil zien, dingen wil doen en ben dol op goed weer. Je zal me dan ook niet snel tegenkomen in Rusland of iets dergelijks. (alhoewel ik dat ook wel eens gezien wil hebben) maar er is zoveel wat ik nog wil zien! Droom plek numero uno Mozambique!
Go on a safari Als we toch in Mozambique zijn pakken we deze meteen even mee. Ik ben echt een dieren mens, dus op safari gaan is echt een droom!
Swim with sharks Deze is mischien iets minder standaard. Maar zwemmen met haaien wil ik absoluut een keer doen! En dan niet gewone haaien maar witte, je weet wel die hele grote levensgevaarlijke 'mensen' haai! In een kooi welliswaar. Haaien fascineren me enorm, ik vind ze prachtig. Ze hebben iets monster achtigs alsof ze de hele wereld aankunnen. Iets prehistorisch, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Maar god wat lijkt me dat gaaf!
Fly Vliegen in een vliegtuig heb ik zat gedaan, maar hiermee bedoel ik vliegen ervaren zoals een vogel, helemaal vrij alleen in de lucht. Niet zo reeel natuurlijk, maar laten we eerlijk zijn, tegen de tijd dat ik 50 ben hebben ze vast wel iets uitgevonden zodat dat kan!
live happily ever after Nouja deze spreekt voor zich neem ik aan, en wie wil dat nou niet? En dat waren ze alweer! Natuurlijk zijn er nog zooooo veel meer dingen die ik wil doen, maar dit is gewoon een kleine selectie. Ik geef de tag verder niet door maar voel je vrij hem over te nemen als je wil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

The Makeup Menu Copyright 2012