vrijdag 1 maart 2013

Charming Chocolate


Afgelopen week was nogal een achtbaan. Een week waarin een hoop gebeurt was. En na zo'n week vind ik het heerlijk om even lekker te ontspannen. Badderen of uitgebreid in de douche, scrubben van onder tot boven, een boddybutter overdosis en natuurlijk een maskertje. Die mag op zo'n dag natuurlijk niet ontbreken. In de glossybox van januari zat het Dr van der Hoog Charming Chocolate masker. En daar ga ik vandaag wat over vertellen!




Het Charming Chocolate masker is absoluut Charming. Ik vond hem heerlijk! Zoals ik al zei had ik een zware week gehad. Mijn gezicht had heel wat tranen te verduren gehad, en daar werd mijn huidje niet al te gelukkig van! Dus Euforiserend en Revitaliserend leek me wel toepasselijk. Euforiserend was hij zeker, zodra ik het masker op mijn huid smeerde voelde het heerlijk fris. 



Forgive me, ik ben vergeten een voor en na foto te maken. Maarja beginnende blogger he, dan zijn fouten nog geoorloofd ;) Ik heb het masker trouwens inderdaad dicht onder mijn ogen aangebracht omdat ik dus behoorlijk ontplofte wallen had. En check de chocolate mustache! Ik heb hem ongeveer ander half uur laten zitten, ik was in slaap gevallen. Mijn bed was werkelijk een chocolade slagveld maar dat terzijde. Toen ik het masker afgespoeld had waren mijn wallen als chocola voor de zon verdwenen. Ik zag er een stuk frisser uit, en dat was ook wel nodig. Al met al een heerlijk masker, en zeer geschikt voor na emotionele momenten om even bij te komen! Het masker kost €2,23 en is te koop bij de meeste drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

The Makeup Menu Copyright 2012